» سئوالات متداول نمایندگی

سئوالات متداول در مورد نمایندگی

۱- چطور می شود سامانه را بر روی دامنه اختصاصی خودم داشته باشم؟

نمایندگان می توانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا SubDomain از سامانه استفاده کنند. کافیست ابتدا یک دامنه از یک شرکت معتبر خریداری کرده و سپس DNS های دامنه خود را بر روی DNS های پگاه اس ام اس تنظیم نمایند. (ns1.ippanel.com و ns2.ippanel.com) و یا اگر زیر دامنه است، آن را روی آی پی سرور (۱۸۵٫۴٫۲۸٫۱۸۰) ست نموده تا کاربران از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند.

نمایندگان محترم به صورت کلی نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) نداشته و فقط چنانچه نماینده بخواهد در یک وب سایت جداگانه صفحه لاگین خود را قرار دهد، نیاز به میزبانی مجزا خواهد داشت . نمایندگان میتوانند می توانند با تغییر نمایه در صفحه لاگین یک عکس و لوگو و اطلاعات تماس از خود را قرار دهند.

۲- آیا امکان درج لوگو، تبلیغات و تغییر صفحه ورود به پنل برای ما امکان پذیر است؟

با دریافت سامانه نمایندگی پگاه اس ام اس می توانید لوگو اختصاصی خود را در قسمت مدیریت و بخش “تغییر لوگوی پنل” درج نمایید و همچنین با ایجاد بنر تبلیغاتی در همان بخش، قادر خواهید بود یک بنر برای تمام نمایندگان و کاربران خود به نمایش بگذارید.
شما همچنین می توانید با مراجعه به بخش “ثبت دامنه” تصویر نمایه ورود به پنل را تغییر دهید و عکسی به دلخواه خود قرار دهید.
برای این کار ابتدا عکس پس زمینه آدرس www.ippanel.com را از اینجا دریافت و سپس عکس را دقیقا در همین اندازه و موقعیت ها ویرایش نموده و در بخش نمایه آپلود نمایید.

۳- در صورتی که درگاه بانکی نداشته باشم، آیا این امکان وجود دارد کاربران من شارژ خود را به صورت آنلاین خریداری کنند؟ در این صورت، چگونه سود حاصل از شارژ کاربران را دریافت می کنم؟

در صورتی که درگاه بانکی نداشته باشید، کاربران شما می توانند از درگاه “شارژ پیامک” – که در آن هیچ اسمی از پگاه اس ام اس نیست – خرید خود را انجام دهند. همچنین سود حاصل از این خرید، بلافاصله به پنل شما اضافه می گردد و یک پیامک حاوی اطلاعات مربوط به میزان شارژ کاربر و همچنین میزان سود واریزی، به موبایل شما ارسال می گردد.

۴- آیا امکان تغییر امکانات بسته ها برای نمایندگان وجود دارد؟

خیر، این امکان وجود ندارد. بسته های موجود با کارشناسی دقیق و مشورت با نمایندگان ایجاد شده و قابلیت تغییر امکانات آن، در حال حاضر وجود نخواهد داشت.

۵- منظور از قیمت گذاری چیست و آیا می توان در آینده این قیمت گذاری را تغییر داد؟

شما باید به محض شروع به کار و ایجاد کاربر و نماینده، میزان تعرفه ی عمومی مدنظر خود برای کاربران و نمایندگان را تعیین نمایید.
این قیمت گذاری و تعرفه برای تمام کاربران و نمایندگان اعمال شده و همچنین می توانند طبق جدول تخفیف در قسمت شارژ حساب، از تعرفه متغیر استفاده نمایند.
تعرفه اعلام شده قابل تغییر نمی باشد و باید در انتخاب تعرفه و قیمت گذاری، دقت لازم را مبذول فرمایید.
ضمنا در موارد خاص، شما قادر خواهید بود تعرفه ی کاربر و یا نماینده را با احتساب تخفیف ویژه، ثابت نمایید.

۶-آیا ساخت کاربر به تعداد خاصی محدود می شود؟ آیا بابت ایجاد هر کاربر هزینه ای دریافت می شود؟

شما می توانید به تعداد نامحدود، کاربر ایجاد کرده و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه نیست.

۷-آیا می توان سطح دسترسی کاربران را تغییر داد؟

بله، این امکان وجود دارد. شما می توانید از قسمت ویرایش کاربران اقدام به تغییر بسته نمایید.

۸-آیا امکان ثبت نام آنلاین برای کاربرانم وجود دارد ؟

بله . تمامی نمایندگان قادر خواهند بود به صورت رایگان در صفحه ورود به پنل خود، گزینه ثبت نام آنلاین را مشاهده و لینک آن را جهت تبلیغات خود ارائه نمایند.
برای فعال شدن این گزینه لازم است ابتدا دامنه خود را ثبت نموده و سپس در بخش مدیریت و قسمت “قیمت بسته های آنلاین” قیمت هر کدام از بسته های کاربری و نمایندگی را درج نمایید.
همچنین می توانید در بخش راهنمای ثبت نام، توضیحات خود در این خصوص را به صورت کد Html وارد نمایید تا در صفحه ثبت نام آنلاین برای کاربران نمایش داده شود.

۹-من درگاه بانکی ندارم و از درگاه شما استفاده می کنم. پس از ثبت نام آنلاین کاربران، مبلغ واریزی آنها جهت پنل چگونه به حساب من واریز می شود؟

در صورتی که شما از درگاه پگاه اس اک اس استفاده می نمایید، پس از واریز هزینه پنل توسط کاربر، حساب شما معادل همان مبلغ شارژ خواهید شد. اگر شما بخواهید این هزینه مستقیم به حساب بانکی شما بیاید، می بایست از درگاه بانکی خود استفاده نموده و یا هزینه پنل را جداگانه از طریق کارت به کارت و یا واریز به حساب، از کاربر دریافت نموده و سپس حساب وی را از طریق گزینه “تغییر مبلغ” صفر نمایید.

۱۰-چگونه می شود اعتبار کاربر را افزایش یا کاهش بدهم؟

با مراجعه به بخش مدیریت در قسمت “مدیریت کاربران” تیک کنار کاربر مورد نظر خود را علامت زده و در پایین صفحه، گزینه “انتقال موجودی” را کلیک نمایید و انتقال خود را به صورت کاهش و یا افزایش اعتبار، منظور نمایید.

۱۱-طریقه خرید شماره توسط خود من وکاربران من به چه صورت می باشد؟

جهت خرید، شماره اختصاصی مورد نظرتان را جهت استعلام و ثبت در قالبت تیکت از بخش پشتیبانی پنل کاربری ارسال نمایید
در حال حاضر امکان خرید آنلاین خط برای شما و کاربرانتان وجود ندارد

۱۲-آیا سوالات و تیکت های کاربران و نمایندگان ما را نیز شما پاسخ می دهید؟

تیکت های ارسالی توسط نماینده و کاربران شما تنها در پنل خود شما قابل مشاهده بوده و جوابگویی به آن ها نیز به عهده شماست. ضمنا می توانید سوالاتی را که قادر به پاسخگویی نیستید، عینا در بخش پشتیبانی به صورت تیکت، از همکاران ما بپرسید و پاسخی را که دریافت می کنید، در جواب تیکت کاربران خود، درج نمایید.

۱۳-در صورتی که سوال جدیدی در مورد سامانه داشته باشم از چه طریق می توانم بپرسم؟

تمام نمایندگان پس از ثبت نام و ورود به سامانه می توانند با مراجعه به بخش پشتیبانی و ارسال تیکت، سوالات خود را مطرح نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ کارشناسان ما را در همان قسمت مشاهده نمایند.

هدایت به بالای صفحه

قالب شرکتی